laaste stage dag is ook weer achter de rug - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Danielle Loonen - WaarBenJij.nu laaste stage dag is ook weer achter de rug - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Danielle Loonen - WaarBenJij.nu

laaste stage dag is ook weer achter de rug

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 Juli 2014 | Curaçao, Curaçao

Goede morgen allemaal,

Zo ook voor ons zit de laatste stage dag er op. Het was echt een leuke en leerzame stage. we hebben echt veel mee gemaakt. Zo was er bijvoorbeeld een schaapje wat onder het teer zat. We hebben het schaapje gewassen, en geschoren maar het mocht helaas niet baten het schaapje is als nog overleden. De stage weken zijn voorbij gevlogen! en we hebben veel dingen mee gemaakt Te veel om op te noemen in het verslag!

Vooral de laatste week was erg gaaf we zijn dinsdag mee geweest naar de grotten om vleermuizen te vangen en vervolgens te onderzoeken. ik zat bij de vangploeg. Alleen het naar de grotten toe klauteren vond ik al mega leuk! Toen we eenmaal in de grotten waren. gingen we netten opzetten. Na het opzetten moesten we wachten tot het donder werd en vervolgens mochten we gaan zitten wachten bij de netten om de vleermuizen te vangen. Ik zat samen met twee andere bij een andere net als milou en mijn stagebegeleider. En dan is het wachten en wachten en wachten tot er een vleermuis in het net is. En als dat eenmaal zo is dan is het actie. vleermuisje vangen en naar Odette brengen voor onderzoek. en vooral zachtjes lopen en goed uitkijken waar je loopt...

We hebben deze stage veel verschillende soorten dieren gezien. vooral veel vogels. Dat was voor mij maar goed ook, want ik durfde thuis nog geen kip te vangen. en nu moest ik zeevogels, papagaaien, fregatvogel en eenden vangen. dus weer een overwinnen zullen we maar zeggen.

Ook stond er gisteren gewoon een paard in de praktijk haha, was wel echt heel grappig gezien. Ook hebben we gisteren onze laatste huisbezoeken gehad. met als afsluiting 3 schattige mechelse herders pups. Waardoor we even vergaten dat we ook nog stage moesten lopen. Wat waren dat lieve beestjes zeg. En tot slot zijn we een stukje met Odette en haar 10 honden gaan wandelen. Je zou zeggen dat wordt een grote chaos. maar het ging goed. die honden wisten precies wat ze wel en wat ze niet mochten.

Dat was het dan onze stage. Heb echt een geweldige tijd gehad. Ook samen hebben we veel gelachen met en om elkaar.
Ga het wel missen hier hoor! Ook het WK kijken was hier echt top. Helaas kunnen we mama en marjolein niet laten zien wat voor sfeer hier hangt tijdens het wk. Achjaa over 2 jaar weer een kans met het EK en dan zitten we gewoon weer in Nederland ergens in een kroeg.

Nu gaan we snel ons huisje poetsen en versieren voor mama, marjolein en de ouders van milou die nu in het vliegtuig zitten onderweg naar hier....

EN dan kan ook voor ons de vakantie beginnen. En dat nog wel in het mooie Curacao!!

Fijne vakantie allemaal!!

• 13 Juli 2014 - 07:13

Henk Brabers:

fijn dat de stage zo geweldig was en leerzaam dat neem je voor altijd mee nu nog genieten van een fijne vakantie met de familie bedankt voor de verslagen waren erg leuk om te lezen